1 1 1 1

Na płaszczyźnie złożonej z desek leży laptop, tablet, smartfon oraz mała, sztuczna roślinka

Opracowanie komplementarnego modelu kształcenia / doskonalenia funkcjonariuszy

Nadrzędnym celem etapu jest opracowanie komplementarnego modelu doskonalenia i kształcenia funkcjonariuszy Służby Więziennej w oparciu o koncepcję kształcenia komplementarnego, której autorem jest prof. Maciej Tanaś.

Koncepcja kształcenia komplementarnego jest wynikiem analizy doświadczeń wynikających z praktyki edukatorów, trenerów i nauczycieli oraz możliwości, jakie tworzy nowoczesna technologia teleinformacyjna. W swojej istocie koncepcja kształcenia komplementarnego stara się zachować walory tradycyjnych form kształcenia, przy jednoczesnym twórczym wykorzystaniu tego, co kształceniu oferuje współczesna technologia, a w szczególności techniki komputerowe i Internet.

Na podstawie modelu zostaną zmodernizowane programy kształcenia i doskonalenia, a także zaproponowane nowe formy kursów oraz szkoleń, które będą odpowiedzią na zbadaną we wcześniejszym etapie projektu - lukę szkoleniową.